woensdag 6 juni 2007

Terug op het internet

We hebben eindelijk internet in het nieuwe huisje, na 5 dagen van telefoontjes naar Qwest (de provider) en 2 bezoeken van techniekers. Blijkbaar was de originele telefoonlijn hier nog van de jaren 40 en moest die helemaal vernieuwd worden. De eerste technieker had dat correct gedaan maar blijkbaar had die de moeite niet gedaan om op een telefoonpaal in de alley te kruipen om de lijn effectief te verbinden. Gisteren is dat dan eindelijk gebeurd en nu hebben we dus terug internet thuis! De telefoontjes naar Qwest waren ook behoorlijk frustrerend, want zoals bijna elk call center tegenwoordig antwoorde daar 8 keer op de 10 iemand met een zwaar buitenlands accent waarbij ik 10 keer moest herhalen wat ik moest hebben voordat ze het begrepen.

Ik heb natuurlijk niets tegen buitenlanders en/of buitenlands accenten, ik ben er natuurlijk zelf 1, maar waarom ze dergelijke mensen in posities plaatsen waar de belangrijkste eigenschap is om de taal correct te spreken, dat snap ik dus echt niet!

Geen opmerkingen: