dinsdag 18 december 2007

Drukke Week

Het is de week voor Kerstmis maar afremmen zit er bij ons niet bij. Vrijdag, zaterdag en zondag zijn we telkens in de voormiddag gaan snowboarden, terwijl we in de namiddag en avond nog een heleboel andere dingetjes moesten doen. Zo moest ik vrijdagnamiddag nog wat werk gedaan krijgen, waarna we 's avonds naar een wedstrijd van de Missoula Maulers zijn gegaan. Dat is de lokale ijshockey ploeg die dit jaar is opgericht.

Ondanks het feit dat er maar een 500-tal bezoekers waren vond ik de sfeer veel beter dan een doorsnee Grizzlies football wedstrijd waar er 23 000 toeschouwers zijn. Ik vond de wedstrijd ook veel leuker (en minder saai)...

Zaterdag en zondag moesten we dan weer gaan winkelen, deels voor voedsel en deels voor kerstcadeautjes... En ook een beetje voor mezelf, want ik heb mezelf een nieuw paar snowboard boots en bindingen aangeschaft :)

Gisteren en vandaag draaien rond werk, want dat moet ook gebeuren, gezien ik er de volgende dagen weer weinig tijd voor ga hebben:
Morgen gaat Snowbowl (het lokale skigebied) weer open na 3 dagen zware sneeuw in de bergen, dus zijn we moreel verplicht om de 'fresh untracked powder' te gaan begroeten!

Morgen namiddag komen ze dan onze kabel installeren. We hadden sinds juni eigenlijk gratis kabel tv (gewoon de kabel aan de tv aangesloten en daar was het signaal!) maar daar is vorige week een einde aangekomen, dus vanaf nu zullen we moeten betalen voor de TV. We switchen dan ook over van DSL naar kabel internet, in theorie zou dat veel snellere internet moeten opleveren, maar met kabel weet je maar nooit!

Geen opmerkingen: