woensdag 12 december 2007

Still Alive

Het is alweer een tijdje geleden dat ik gepost heb dus even een update:

Vorige week was het Sinterklaas en dat moest natuurlijk gevierd worden, ook al zijn we in de States! Buiten Sinten gemaakt uit chocolade en speculaas heeft de Sint ook een nieuwe snowboard voor Angela meegebracht, en een horloge voor mij... niet zo maar een horloge hoor, maar eentje met ingebouwde barometer, thermometer, altimeter enz. De horloge heeft ook een kompas en kan de helling meten, waarmee het dan kan berekenen hoe snel je een helling bent afgeskied/gesnowboard, en hoeveel pisten je die dag hebt gedaan enz.. Echt een heel vernuftig toestelletje, perfect voor mijn 'gadget cravings' :D

In de afgelopen 2 weken ben ik natuurlijk ook gaan snowboarden. De condities beginnen langzaamaan te verbeteren dankzij een bijna constante aanvoer van lichte sneeuwval, maar al bij al denk ik dat de condities de vorige jaren rond deze tijd beter waren.

In de vallei hebben we vorige week een paar dagen boven het vriespunt vertoefd en veel sneeuw is toen gesmolten. Zondag heeft het wel terug gesneeuwd dus lang zijn we niet zonder sneeuw geweest.

Verder heeft Angela vandaag haar laatste 'final' (=examen) afgelegd, dus heeft ze nu vakantie tot rond 20 januari! Ik in tegenstelling heb veel werk en veel off-time zit er in de volgende weken dus niet in... maar ik ga wel zo veel mogelijk in de ochtend een paar uurtjes snowboarden voor ik begin te werken, dus klagen mag ik niet!

1 opmerking:

Anoniem zei

Soms heeft de ene meer geluk om al eerder vakantie te hebben, waardoor de andere gewoon aan het werk moet. Zo zie je maar weer dat 'Sint' (overal ter wereld wel komt). Via Expat Blogging ben ik op je blog gekomen.Neem gerust een kijkje op http://ibloghurt.wordpress.com (is mijn blogje) je bent er altijd er welkom erop.