maandag 17 maart 2008

Kickers bouwen en St Paddy's day

Zaterdag ben ik na 2 en een halve week nog eens gaan snowboarden. Ik ben naar Lolo Pass gegaan, langs highway 12 op de grens van Montana en Idaho. Het voordeel van deze plaats: bergen sneeuw en bijna geen mensen. Het nadeel: er zijn geen skiliften!
Normaal gezien klimmen we gewoon te voet door de sneeuw naar boven, maar deze keer had ik afgesproken met iemand die een snowmobile bezit dus dat viel heel goed mee :)

We hebben een mooie kicker gebouwd en zijn daarover gelanceerd. Ik ben zelf niet de beste snowboarder als het op jumps aankomt, maar ben er toch in geslaagd om een 360 te draaien, en een paar indy 180's enz.

Kicker Bouwen:


Ikke:


Het kan natuurlijk niet altijd goed aflopen:


Vandaag (maandag) is het natuurlijk terug werken geblazen, ondanks mijn stijve en pijnlijke spieren (al die jumps eisen hun tol!), maar eigenlijk is het vandaag ook een beetje een feestdag, want het is Saint Patrick's Day. Deze feestdag wordt vooral door de Ierse immigranten gevierd en is een dag die in het teken staat van alles wat Iers is. Zo moet je vandaag iets groens dragen (ik heb een groene trui aan), anders wordt je 'gepitst'. Vanavond wordt er Corned Beef & Cabbage gegeten, en zal er ook een Iers biertje gedronken worden (Guinnes of Harp ofzo).

Happy St Patrick's Day!!

Geen opmerkingen: