woensdag 27 september 2006

Eerste post

Ik ben uiteindelijk ook voor de 'hype' gevallen. Een blog schrijven...
Het lijkt me nog altijd een beetje oninteressant, maar ergens voel ik toch de nood om mijn ervaringen in deze prachtige staat te documenteren. Misschien is er wel iemand die geinteresseerd is, en misschien ook weer niet. Het doet er eigenlijk niet veel toe.

Om toch een klein beetje achtergrond informatie te geven: Ik ben geboren in Wilrijk bij Antwerpen, en heb mijn eerste 22 jaar in die omgeving (Lint) gewoond. Ik was altijd al geinteresseerd in het 'buitenland'. Elke kans die ik kreeg om uit dat regenachtige landje te gaan greep ik met beide handen, en op een goede dag heb ik dan ook beslist om het grote avontuur te beginnen: Ik zou gaan studeren aan de universiteit in Rome.

Ik heb 3 jaar in Rome doorgebracht, heb er mijn diploma behaald en mijn huidige vrouw ontmoet. Zij was op een gelijkaardige manier in Rome beland vanuit Missoula - Montana. Na mijn studies hebben we beslist dat we voor een paar jaar naar de USA zouden vertrekken, zodat zij haar universiteits diploma eindelijk zou kunnen behalen. En zo ben ik in Augustus 2005 in Montana beland.

3 opmerkingen:

kastelke zei

Hé, wat fijn! Ik voeg je meteen toe aan mijn collectie 'Belgen en Nederlanders in de VS'! Nu hoop ik natuurlijk wel dat je regelmatig gaat blijven schrijven!

Becs zei

Wat leuk dat je ook gevallen bent voor een blog! Ikzelf heb ook heel lang lopen twijfelen, maar sinds dat wij begonnen zijn met bloggen vind ik het toch eigenlijk ook wel heel leuk om te doen. Het lijkt me toch ook een geweldige manier om onze familie en vrienden op de hoogte te houden van onze avonturen als wij eenmaal naar de US verhuizen.

Kevin zei

Thanks voor de positieve reacties :) Ik zal zeker proberen om te blijven schrijven. Voorlopig heb ik er zeker nog veel zin in! Dit zal inderdaad ook een mooie manier zijn om familie en vrienden op de hoogte te houden van de gebeurtenissen hier :)