vrijdag 29 september 2006

Herfst


De herfst heeft hier sinds een paar dagen zijn officiele intrede gedaan. De bomen beginnen nu echt fel te verkleuren, met mooie taferelen als resultaat. (foto genomen woensdagavond 27 september). Zoals je ook op de foto kan zien is het deze week prachtig weer. We hebben 2 weken vrij kil herfstweer gehad met maximum temperaturen die soms niet eens over de 10 graden gingen, en sneeuw tot net boven de vallei, maar nu is het weer heel aangenaam met temperaturen in de 20'ers.

Perfect weer om naar Yellowstone National Park te gaan dus! We gaan rond 14u vertrekken, dus zouden we daar rond 18-19u moeten zijn. We hebben wat rondgebeld voor hotels in West Yellowstone, en die schijnen allemaal nog veel plaats te hebben, dus gaan we daar straks gewoon rondzoeken naar de beste deal. Morgen zullen we dan wat rondkijken in het park. Old Faithful en Yellowstone Grand Canyon staan al zeker op het programma. Voor de rest zien we wel hoeveel tijd we hebben.

Ik heb op het Google mapje de begin en eindbestemming aangegeven, kwestie van mezelf een beetje bezig te houden hier op het werk :D

Weather.com West Yellowstone

2 opmerkingen:

Elsie zei

Als ge ni weet wat doen op het werk, moogt ge mij altijd wel komen helpen! :-p ..;Ik weet op het werk ni aan wat eerst beginnen. En zeker nu ik nog maar 1 week heb voor mij verlof begin....

Anoniem zei

leuk weekend alvast

groeten

thornberry