zaterdag 14 juli 2007

Fish Creek

Vandaag ben ik er nog eens op uit getrokken. Deze keer heb ik gewoon mijn Montana Atlas genomen en er een forest road uitgepikt. Op dus naar Fish Creek, een zijriviertje van de Clark Fork die door Missoula loopt. Het bleek uiteindelijk ongeveer een uurtje rijden over een stoffige zandweg, en Piombo en Tullia sprongen maar al te graag uit de auto toen we zijn aangekomen. Ver zijn we uiteindelijk niet gegaan (een kilometer of 4 in totaal) want het werd weer veel te warm. Gelukkig liepen we vlak naast de North Fork van de Fish Creek en de hondjes zaten dus meer in het water dan op het pad (vooral Tullia, die gewoon ging liggen in de rivier :D)

North Fork of the Fish Creek

Tullia ligt in het water

Piombo & Tullia

3 opmerkingen:

Matt zei

Ik ben zo blij dat ik deze blog gevonden heb. Ik ben net terug van Montana en ik ga misschien proberen aan de UM te studeren. Het is leuk om over ervaringen van andere Belgen te lezen.

Kevin zei

Hey Matt, leuk dat je in Montana was! Was je hier op vakantie of voor een andere reden? De UM is een ideale universiteit om aan te studeren, zeker als je graag outdoors dingen doet. Goedkoop is het wel niet ;)

Matt zei

Ik was in Kalispell, op bezoek bij vrienden van me. Ik ben echt "verliefd" geworden op Montana! Ik kan niet wachten tot ik terug kan gaan.
Tjah, die Amerikaanse universiteiten hé, maar wie weet bemachtig ik een beurs of zo, en anders werken om de tuïtie te betalen :)