zondag 1 juli 2007

Nieuwe Auto

Ja, ja ik weet het, ik schrijf niet genoeg meer in mijn blog, maar het is hier dan ook super druk. Ik ben nu aan 2 verschillende projecten tegelijkertijd aan het werken, en het is zomer wat wil zeggen dat ik ook liever buiten zit dan te schrijven in mijn blog :P

Vorige week zijn we zo naar Fairmont Hot Springs gegaan, 1 van de vele plaatsen waar je naar de termen kan gaan. Het weer was schitterend (hoewel het die dag eigenlijk had moeten regenen) en het warme bronwater deed echt supergoed! Ergens vorige week of de week ervoor zijn we ook naar Garnet Ghost Town gegaan en eigenlijk vond ik dat een stuk insteressanter dan Virginia of Nevada City (Die 2 ghost towns zijn beroemder maar misschien iets te toeristisch naar mijn zin.

We hebben ook (eindelijk) een nieuwe (2e hands) auto gekocht: Een groene 2003 Honda CR-V. Hier beneden een (middelmatige) foto ervan:

1 opmerking:

Anoniem zei

Chique bak :)