zondag 22 juli 2007

Hazy Skies & Mountain Lakes

Gisteren zijn we de Bitterroot Valley ingereden en zijn we naar een verborgen bergmeertje geklommen in de buurt van St Mary's Peak. Het meer ligt op zo'n 2500m hoogte maar gelukkig was er een weggetje dat tot 2100 meter hoogte ging. Van daar was het maar 4 kilometer klimmen tot het meertje. We hadden ons verwacht aan ijskoud water (er lag zelfs nog wat sneeuw hoger op de helling) maar verrassend genoeg was het water behoorlijk warm (voor Montana standaarden natuurlijk)!

Het meer:


Angela & ikke na een verkwikkende plons in het meer:


"Tree hugging Angie"


Met al de bosbranden begint de lucht hier stilletjes aan ook behoorlijk mistig te worden door de rook. De volgende foto's die we op de terugweg hebben genomen illustreren de mooie kant ervan: de zon kleurt helemaal rood wanneer ze begint onder te gaan.


2 opmerkingen:

blips zei

De natuur is bij jullie erg mooi vind ik. Mooie foto's hoor.

Katrien zei

Prachtige natuur en landschappen! Ik en mijn man hebben zelf onlangs een road trip van de Midwest naar de West Coast ondernomen, in het teken van onze verhuis, maar in Montana zijn we niet gepasseerd. Nu ik jullie foto's zie heb ik daar wel een beetje spijt van!

www.purrplexity.blogspot.com