zondag 11 november 2007

Terug Thuis

Sinds donderdagavond ben ik terug in Missoula na een lange maar rustige reis. De vluchten waren allemaal op tijd en ik had goede plaatsen op het vliegtuig dus ik mocht niet klagen.

Qua nieuwigheden valt er te vermelden dat de harde schijf van mijn relatief nieuwe Dell laptop (gekocht in Juli) het voor bekeken hield afgelopen woensdag, maar gelukkig had ik er nog wel een garantie op dus vrijdag kwam een nieuwe harde schijf al aan met de post. Natuurlijk is het geen leuke ervaring maar ik had wel de meeste data op een externe harde schijf als back up, dus zo'n ongeloofelijk groot drama was het niet, al moest ik wel alle programma's opnieuw installeren.

Deze ochtend heeft het trouwens voor een half uurtje gesneeuwd en er lag zowaar een centimetertje sneeuw.. nu maar hopen dat het in de bergen echt begint te sneeuwen want in de skigebieden ligt nog maar bijster weinig sneeuw :(

Geen opmerkingen: