vrijdag 2 mei 2008

Werk, examens en vrije tijd

Het leven kabbelt hier intussen rustig voort... Angela heeft vandaag haar laatste les, en na een paar examens volgende week heeft ze vakantie tot eind augustus! Ik ben natuurlijk een beetje jaloers, want mijn 'business' is drukker dan ooit. Met de eerste cliënt hebben we gisteren een extranet gelanceerd voor hun eerste klant, Deloitte, 1 van de grootste financiële bedrijven in de wereld... dus niet bepaald een kleine vis! Met de tweede klant zijn we volop aan het testen om binnen een paar weken hun web diensten te lanceren... Gelukkig zit ik met de derde klant een beetje voor op schema dus heb ik daar wat minder voor gewerkt de laatste 2 weken.

Vandaag ga ik praten met de IT director van de Martin Group, die zouden ook misschien geïnteresseerd zijn in mijn diensten. Eigenlijk geen slechte timing, want met het einde in zicht voor de 2e klant zal ik waarschijnlijk een nieuw project moeten vinden, dus als ze een paar weken kunnen wachten dan komt dat perfect uit!

Onze agenda voor dit weekend staat trouwens ook weer goed vol... gisterenavond zijn we naar het banket gegaan voor Angela's Scholarship... ze heeft zo maar even $7500 gewonnen! Morgen is er het brewfest, een soort bier-beurs waar veel micro brouwerijen vanuit de streek (Noordwesten USA) je hun bier laten proeven (uiteraard is het niet helemaal gratis: het kost $1 per glaasje). Zondag is het mijn schoonmoeder's verjaardag en wordt er een soort surprise party gegeven... en onmiddellijk daarna gaan we naar het NOFX concert (punk band van de jaren 90 die blijkbaar nog altijd spelen!). Maandag zijn we dan nog uitgenodigd voor een concert van Wilco, maar ik denk dat we daarvoor gaan passen. We zijn niet echt de grootste fans van deze band, en met het concert en het feestje de dag ervoor en een hoop werk + angela's examens zou dat een beetje over-kill zijn denk ik.

Geen opmerkingen: