zaterdag 18 augustus 2007

Going to Seattle

Afgelopen dinsdag ben ik terug naar Heart Lake gegaan, deze keer vergezeld door Angela, mijn schoonmoeder en haar vriend. Het was weer maar eens schitterend om uit de rook te zijn, maar op de terugweg zagen we dat er weer maar eens een nieuwe brand is gestart, deze keer net ten westen van Missoula. De "Black Cat Fire" heeft hier in de vorige dagen voor nog meer rook en zelfs assen gezorgd.

Woensdag zijn we ook nog eens gaan raften in de Alberton Gorge en ondanks het lage water waren er toch nog een paar grote watervallen, alleen zijn ze nu op andere plaatsen dan de laatste keer in Juli.

Op maandag is het Angela's verjaardag en om dat te vieren gaan we 3 dagen naar Seattle. Ondanks het feit dat dit 1 van de dichtstbijzijnde steden is ben ik er nog nooit geweest dus ben ik wel een beetje benieuwd. We hebben nog geen vaststaand plan maar op de agenda staan sowieso al Pike Place Market, de Space Needle, Chinatown en ook een grote slok zeelucht! :)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Heer Kevin,
Ik heb een beetje zitten grasduinen in uw teksten. Jammer eigenlijk dat U zo weinig reacties krijgt.
Een groet vanuit Belgiƫ.
Drs. Johan Arendt Happolati

Anoniem zei

Heer Kevin,
Ik vraag mij af hoe het komt dat mijn linkje niet werkje. Staat U mij toe dat ik het nog eens probeer?

Anoniem zei

Heer Kevin en Vrouw Angela,
Voor het geval dat je zorgen zou gaan maken over de toeschouwers van je blog, de aantallen dan, weest niet ongerust, de lezers genieten volop van jullie avonturen !!