woensdag 15 november 2006

Job

Een paar weken geleden (toen mijn huidig bedrijf op de proppen kwam met een sterk verhoogde premium voor de ziekteverzekering) heb ik uit woede en een beetje nieuwsgierigheid een CV gestuurd naar een bedrijf dat op zoek is naar een ASP web application developer. Gisteren kreeg ik een e-mail van dit bedrijf, waarin ze mij uitnodigen voor een gesprek. Ik had normaal gezien geweigerd, maar dit bedrijf zou minstens 25% meer loon betalen dan het bedrijf waar ik nu werk, dus ga ik toch maar in op de invitatie om volgende week met hen te gaan spreken... je weet maar nooit...

3 opmerkingen:

Elsie zei

25% da's ni niks he...alvast veel succes gewenst met het interview enneuh..je zal ons wel op de hoogte houden he...

kastelke zei

Als de job dan ook nog wat "body" heeft, dan zal je misschien wel een knoop moeten doorhakken... Zo'n flinke loonsopslag is natuurlijk niet niks. Al moet je niet vergeten ook naar de toekomstperspectieven van het bedrijf te kijken, en is het altijd een afwachten wat sfeer onder de collega's betreft.
Ben benieuwd hoe het verder gaat! Veel succes in ieder geval!

Anoniem zei

Geluk met je nieuwe job vooruitzichten en happy thanksgving from Minnesota. Ik denk dat wij het zonder sneeuw doen.