woensdag 22 november 2006

Thanksgiving


Morgen is het Thanksgiving, ook wel gekend als "Turkey Day". Zoals de traditie wil zullen ook wij dus kalkoen eten :) Het ziet ernaar uit dat het mogelijk een witte Thanksgiving zal worden, want er wordt sneeuw verwacht in de volgende dagen! Op de hogere passen is het trouwens al volop bezig... goed nieuws voor mij, maar voor de vele mensen die dit weekend op de wegen gaan om familie te bereiken zal het wel iets minder leuk zijn! (Foto is van de webcam op Lookout Pass deze ochtend)

Gisteren ben ik dus naar een sollicitatiegesprek gegaan, en dat bleek goed mee te vallen. Ze zoeken in principe wel iemand die ervaring heeft met .NET/ASP (Ik werk met PHP en Coldfusion, niet ASP), maar ze hebben niemand geschikt gevonden tot nu toe die echt ervaring heeft met ASP, dus nu gaan ze zien of ze dan misschien toch iemand willen aannemen die de programmeertaal nog moet leren. Ze bleken wel meer dan geinteresseerd te zijn in mijn CV, dus wie weet...

Het is wel leuk om naar een sollicitatie gesprek te gaan zonder echt onder druk te staan. Als ze mij willen, dan kan ik mijn eisen ook stellen, want uiteindelijk heb ik al een degelijke job waar ik echt niet slecht zit.

2 opmerkingen:

kastelke zei

En wanneer hoor je nu iets verder van deze job?

Happy Thanksgiving, Kevin, voor jou en je familie!

Kevin zei

Tja, ik neem aan dat ze eerst nog wat verder zoeken naar een potentiele kandidaat, en dan een beslissing nemen ivm een 2e sollicitatiegesprek. Ik heb tijd, dus maakt het niet echt uit... zeker omdat kerstmis eraan komt en een mogelijke kerstbonus (?)