dinsdag 24 april 2007

Drukke Maand Mei

Sinds vandaag is het officieel: wanneer we terugkomen uit Europa zullen we verhuizen! We gaan Missoula niet verlaten, maar we gaan wel naar een appartement met meer plaats en zelfs onze eigen tuin! Er zijn 2 slaapkamers waarvan ik er 1 zal inrichten als mijn bureau, gezien dat de 'oude' job binnen anderhalve week eindelijk eindigt. Vanaf dan zal ik dus full-time van thuis uit en als zelfstandige werken.

Met het einde van de oude job komen ook nog een paar administratieve dingen die in Mei zullen moeten gebeuren. Zo zal ik zelf een ziekteverzekering moeten afsluiten, ik zal mijn 401k (= soort groepsverzekering) moeten overzetten naar een IRA en ik moet een paar formulieren indienen bij de Secretary of State zodat ik geen workers compensation zal moeten betalen..

Zoals eerder vermeld gaan we in Mei dan ook nog eens naar Europa. We vliegen naar Belgie, gaan dan een weekendje naar Parijs, dan komen we terug naar Belgie voor de 3e verjaardag van mijn neefje (dat zal de eerste keer zijn dat ik erbij kan zijn), de dag erna vertrekken we dan naar Rome voor 3 dagen, en dan weer terug naar Belgie voor het pseudo-huwelijksfeest van mijn zus (die niet wil trouwen maar wel een trouwfeest wil :D ). En daarna vertrekken we bijna onmiddelijk terug naar de States, vergezeld door mijn vader die ons voor 2 weken gaat komen bezoeken. Zet je schrap!

Geen opmerkingen: