vrijdag 20 april 2007

Dubois Technologies

Sinds gisteren is mijn business naam eindelijk geregistreerd bij de Secretary of State van Montana. Ik ben nu dus officieel zaakvoerder van Dubois Technologies, een software development bedrijf!

Zoals je kon zien op de webcam shot in mijn vorige post was er een duidelijke sneeuwlijn te zien op Mount Sentinel, de berg die praktisch in onze achtertuin ligt. Gisterenavond was er schitterend licht dus heb ik zelf ondere andere daarvan wat foto's genomen, en het resultaat kan je zien op http://kevin.amerikabelgen.com, met hier beneden een voorproefje.

Dit weekend ga ik trouwens 'backpacking' doen langs de Dearborn rivier in het Northern Rocky Mountain Front. Hopelijk krijg ik daar ook de kans om een paar mooie foto's te nemen.

Mt Sentinel vanop het gras voor het Business Building:


Foto genomen vanuit de auto op weg naar werk deze ochtend:

1 opmerking:

Anoniem zei

Ferm jom, ferm!