vrijdag 5 oktober 2007

Beren

Deze week was er weer een berenfamilie in de stad die ze hebben moeten verplaatsen. Blijkbaar is er door de hete droge zomer minder voedsel in de bergen (bessen enz), en komen de beren hier op zoek naar fruitbomen en afval. Ze hebben een tijdje moeten wachten om de beren te vangen omdat ze in een boom zaten, en dat deed me denken aan een gebeurtenis een paar jaar geleden hier in Missoula, toen ze ook probeerden een beer uit een boom te halen. Na lang wachten hebben ze een trampoline onder de boom gezet en die beer dan verdoofd, maar dat liep niet af zoals ze verwacht hadden. Kijk maar eens naar dit filmpje ervan:



2 opmerkingen:

Annelica zei

Ocharme die beer, ik kan niet geloven dat die zo een val overleefd heeft?
Ik heb net je leuke blog ontdekt. Ik was op zoek naar bloggers in Washington State (waar wij gewoond hebben), maar jij bent voorlopig de dichtsbijzijnde Belgische blogger die ik in de North West gevonden heb!
groetjes,
Annelies

Anoniem zei

Ach,dit vind ik echt heel erg zielig..............
heb ook net je blog gevonden,we gaan waarschijnlijk volgend jaar ook naar MT(op vakantie dan wel)
groetjes Karin uit Bonaire