maandag 8 oktober 2007

Columbus Day & My Montana

Vandaag is het in de USA Columbus day en zoals de naam al doet vermoeden viert/herdenkt men op deze dag de aankomst van Christoffer Columbus in de America's. Deze 'feestdag' is nochtans behoorlijk controversieel, want als de Italiaanse bevolking op deze dag hun roots vieren, dan zijn de native americans vandaag eerder in rouwstemming om het 'begin van het einde' te herdenken. Zo wordt deze dag in South Dakota bijvoorbeeld Native American Day genoemd ipv Columbus day.

Persoonlijk trek ik me van deze dag niet veel aan. Voor Angela is het een gewone schooldag en zo is het voor mij een gewone werk dag.... en over die werk dag gesproken, later vandaag zou de nieuwe MyMontana.com gereleased worden, dit is een portal voor alles wat met Montana te maken heeft. Ik werk als consultant/programmer mee aan de realisatie van deze website, dus als je wat van mijn werk wil zien volg dan zeker deze link. (als je een simpele website met tekst links ziet dan betekent het dat de nieuwe website nog niet online is :))

1 opmerking:

Matt zei

Ik krijg een bericht dat de server er te lang over doet om te antwoorden. :/ Jammer dat hij nog niet werkt, ik ben nieuwsgierig naar de site!