maandag 22 oktober 2007

Montana Grizzlies

Vorige week was weer ontzettend druk.. Ik ben momenteel aan 4 projecten tegelijkertijd aan het werken en natuurlijk wil elke client zo veel mogelijk werk zo vroeg mogelijk gedaan hebben! Ondanks hun druk laat ik mijn weekends toch niet verknallen aan werk en neem ik die tijd gewoon vrij. Zaterdag ben ik na een leuke wandeling in de Rattlesnake recreation area naar de wedstrijd van de Grizzlies gegaan. De "Griz" hebben dit seizoen nog niet verloren en deze keer hebben ze weer lelijk uitgehaald naar de Northern Colorado Bears: de wedstrijd eindigde met sprekende 52-7 cijfers.

Was de wedstrijd niet al te spannend, dan was het weer dat wel: We werden zowaar verrast door een paar stevige sneeuwbuien! Veel bleef er nog niet van liggen maar het is duidelijk dat de winter nu echt voor de deur staat. De bergen beginnen al goed wit te kleuren en het aftellen naar de openingsdag van de skigebieden is officieel begonnen. Lookout Pass, traditioneel het eerste gebied dat z'n deuren open doet, plant op 8 oktober te openen, maar spijtig genoeg zal ik op die dag nog net op de terugweg zijn van Belgie.

Voor diegenen die het nog niet wisten, volgende maandag 28 okt vertrek ik dus nog maar eens naar ons pierenlandje (de 3e keer dit jaar al!). Ik vlieg deze keer met een full fare ticket van United via Denver en Washington Dulles naar Brussel. Met de mijlen van deze vlucht kom ik op mijn mileage plus over 50 000 mijlen... dus volgende keer kan ik gratis vliegen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lookout Pass, traditioneel het eerste gebied dat z'n deuren open doet, plant op 8 oktober te openen, maar spijtig genoeg zal ik op die dag nog net op de terugweg zijn van Belgie.


Je bedoeld 8 november, zekers :))

Kevin zei

oops inderdaad 8 november en niet oktober :) en jij bedoelt "bedoeld" met een T zeker? :P