maandag 5 februari 2007

1980-2007

Gisteren heb ik het bericht gekregen dat 1 van mijn dichtste vrienden in Belgie zichzelf het leven heeft ontnomen in de nacht van zaterdag op zondag. Ze leed al een tijdje aan een zware depressie, en ondanks alle hulp van vrienden en familie heeft ze blijkbaar geen uitweg meer gezien. Op dergelijke momenten zou ik echt liever veel dichter bij Belgie willen wonen, want naar de begrafenis gaan of even samen zijn met mijn vrienden die haar ook gekend hebben zit er hier niet bij.

Het ergste zit ik nog in met haar vriend die ondanks alles toch bij haar gebleven is, een deel van zijn leven had opgegeven om haar bij te staan, en nu toch alleen achter blijft. Mijn gedachten gaan ook uit naar haar familie.

Cindy, ik hoop dat je nu gelukkig bent, waar je ook mag zijn.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Erg voor je! Ik hoop dat je haar nog es gezien hebt toen je in Belgiƫ laatst was...

Elsie zei

Hey Kevin, wat erg voor je! Ik hoop dat je vriendin gelukkig is hierboven...Sterkte hoor!

Anoniem zei

Ja,iemand die je goed kende verliezen, doet erg veel pijn. Maar als ze geen andere uitweg zag, kan ik best deze beslissing begrijpen.

Inderdaad, op zo'n momenten zou je veel liever in Belgie wonen... We hebben het ook al meegemaakt...

Veel sterkte, ook naar haar vrienden en familie toe.

Hilde