donderdag 22 februari 2007

Laptop en foto's


Gisteren ben ik erin geslaagd de slechte stroom behuizing van het moederbord van de laptop te solderen, en de nieuwe behuizing die ik via eBay besteld had erop te solderen. En ja hoor, de computer werkt terug! :) Zo heb ik dus eindelijk onze foto's van vorig weekend kunnen downloaden op de computer, en zonet heb ik ze geupload op onze foto site. Als je geinteresseerd bent: http://kevin.amerikabelgen.com/main.php/v/winter0607/

Het inteview met Big Brothers Big Sisters is trouwens (volgens mij) goed verlopen... veel persoonlijke vragen maar dat viel nog wel mee, gezien ik niet echt veel te verbergen heb! Volgende week is het de beurt aan Angela, en daarna zouden we dan normaal gezien te weten komen wie onze Little Brother wordt!

1 opmerking:

Anoniem zei

Succes! Zeg, dat gaat snel...

Groetjes,

Hilde