maandag 12 februari 2007

Happy birthday to me

Voor diegenen die het niet wisten of het vergeten waren, vandaag is het mijn verjaardag :) Bedankt aan iedereen die een berichtje / e-card enz heeft gestuurd!

Het afgelopen weekend stond in het teken van back country snowboarden. Zaterdag zijn we naar Marshal Mountain gereden, een ski gebiedje dat op nog geen 10 minuten van huis ligt. Spijtig genoeg is het sinds een paar jaar geleden gesloten, maar we hebben er een kicker (jump) gebouwd en zo konden we wat werken aan onze jump style (die in mijn geval eerlijk gezegd nog veel werk nodig heeft :D).

Toch was ik niet helemaal tevreden met de sneeuw daar, en gezien ik geen zin had om 30+ dollar te betalen voor middelmatige sneeuw op Snowbowl, heb ik via Google Earth een beetje liggen zoeken naar wat hoger terrein dat te bereiken is zonder al te veel te voet te hoeven klimmen. Zo heb ik een weg gevonden een beetje buiten Missoula die hoog in de bergen gaat. Nu zijn er wel meer wegen die op de bergen gaan, maar die zijn normaal gezien allemaal gesloten in de winter. Deze dus niet! Met de Subaru 4x4 dus naar boven geklommen en ja hoor... Schitterende omgeving met niet al te dichte bebossing, wat rotsen om af te springen enz.. Met andere woorden dus perfect terrein!! En dat op amper een half uurtje rijden van thuis (zonder sneeuw en ijs zou het minder zijn natuurlijk)

Vrijdag, zaterdag en zondag gaan we trouwens met een bevriend koppel ergens een weekend trip doen, maar de bestemming is nog onzeker (Big Mountain, Big Sky/Bridger, ...)

Hier zijn een paar foto's van onze mini 'air & style' van zaterdag

Building the jump


Angela


Kevin

1 opmerking:

Elsie zei

Ow ow ow, ik wil ook niet ontbreken!!! GELUKKIGE VERJAARDAG!!! Ben ik nog op tijd??? MUAH...MUAH...MUAH
Groetjes
Elsie