dinsdag 30 januari 2007

Alltell en opslag (2)

Even een update over de onderwerpen van de vorige dagen:

Alltel
Daarnet heeft Angela toch weer moeten bellen naar Alltel, en daar zei men dat de gsm's vandaag met een overnight shipping zijn verzonden, dus zouden ze er morgen moeten zijn. Hadden ze nu zaterdag niet gezegd dat ze de toestellen die dag zelf nog met overnight shipping gingen sturen? *ZUCHT* Oh well, zolang ze er morgen maar zijn, en ze 1 of andere compensatie geven zal ik gewoon blij zijn dat dit verhaal weer achter de rug is

Opslag
Zojuist ben ik ook met mijn baas gaan praten over de opslag. Ik was een beetje voorbereid op een 'nee' en had dus al een heleboel argumenten klaarstaan in mijn hoofd, maar hij kwam min of meer onverwacht uit de hoek met te zeggen dat hij normaal een jaar na de vorige opslag een nieuwe opslag geeft. En in mijn geval zou dat dus eind Mei zijn, want vorig jaar heb ik na een paar maanden gewerkt te hebben een opslag gekregen omdat ik eigenlijk beter werk leverde dan wat ze hadden gedacht toen ze mij hadden aangenomen. Op deze reactie was ik dus niet voorbereid.. ik zal dan nog wel even wachten op die opslag. Ik ben al opgelucht dat ik niet tot volgend jaar Januari ga moeten wachten :D. Waarschijnlijk dus opslag wanneer we terugkomen van onze Europatrip van Mei.

Geen opmerkingen: