dinsdag 2 januari 2007

Happy New Year!

Eerst en vooral wens ik iedereen een spetterend 2007! Hopelijk mogen al jullie wensen en voornemens uitkomen!

Het is weer een tijdje geleden dat ik geschreven heb waarvoor mijn excuses. Het weekend was dan ook weer goed gevuld. Zaterdag ben ik met Piombo gaan wandelen op het Kootenai Creek trail in de Bitterroot vallei, morgen zal ik proberen foto's daarvan te uploaden. Het was geen ideale wandeling want het pad was eigenlijk een lange ijsbaan, en ik ben dan ook een aantal keer op m'n *** geschoven :P

Nieuwjaar hebben we gevierd in een bar die 'The Old Post' heet, en waar de Oblio Joes speelden, een rockgroep die bevriend zijn met Angela (en dus ook met mij :D). Als iemand geinteresseerd is: http://www.obliojoes.com/.

Anyway, het is altijd interessant om de balans op te maken van het afgelopen jaar:

  • Begin Januari ben ik beginnen werken

  • Ook begin Januari heb ik m'n green card gekregen

  • In Februari zijn we een weekendje naar Big Mountain gegaan voor mijn verjaardag

  • In Juni ben ik voor de laatste keer op bezoek geweest in Belgie

  • In Augustus op reis gegaan naar de Bahamas

  • Verder nog weekendjes gedaan: Yellowstone, Salt Lake City, Silverwood, Great Falls



De vooruitzichten voor 2007:

  • Zondag vertrekken we naar Belgie voor een 10tal dagen

  • In Februari waarschijnlijk weekendje Big Sky

  • In de lente backcountry snowboarden in Glacier NP

  • In Mei komen we weer naar Europa, korte stop in Belgie en dan Rome en Parijs

  • Veeeeeeel snowboarden, hiken, raften, mountainbiken

  • Seattle, Portland bezoeken

  • en hopelijk nog veel meer! :)

1 opmerking:

Anoniem zei

't ziet er alvast weer een goed gevuld jaar uit. (net als de kalkoen die we op oudejaars opsmulden:))