dinsdag 23 januari 2007

Back to Life

Gisteren was een drukke dag op werk dus had ik geen tijd om een bericht te schrijven... Vandaag is het weer wat kalmer en kan ik iedereen weer eens wat op de hoogte brengen :)

Belgie was weer leuk en chaotisch. We hebben veel familie en vrienden kunnen zien, maar een paar hebben we toch weer gemist, hopelijk volgende keer dan maar? Het weer was ook echt Belgisch, met veel regen en wind. In Brugge zijn we bijna weggewaaid :D. Ook was de vlucht behoorlijk turbulent - we zijn donderdag's vertrokken middenin de zware storm die voor veel schade heeft gezorgd in Belgie en omstreken!

Het weekend stond in het teken van de jet lag.. Vrijdagochtend om 8u opgestaan zonder zelfs wakker te worden 's nachts, dus dachten we dat we deze keer zonder jet lag verder konden, maar vrijdagavond zijn we heel snel moe geworden en uiteindelijk om 21.00 gaan slapen, met gevolg dat we zaterdagochtend al om 5u klaarwakker waren.. Zaterdag's zijn we ook nog gaan snowboarden, met resultaat dat we zaterdagavond echt zombie's waren op een etentje bij vrienden :D.. Misschien was het wel beter dat we iets te doen hadden, want anders waren we waarschijnlijk om 19u gaan slapen en hadden we zondag nog altijd geleden onder de jet lag. Dankzij de 'zombie-marteling' zaterdagavond waren we zondag dus eindelijk af van de vermoeidheid :)

Ik heb nog niet veel tijd gehad om door de foto's te gaan van onze reis, maar de foto's van New York zijn al wel upgeload, dus die kunnen te zien zijn op Kevin.AmerikaBelgen.com... hopelijk heb ik nog wat tijd vandaag en dan zal ik de rest van de foto's ook online zetten.

Geen opmerkingen: