woensdag 24 januari 2007

Retainer

Weinig nieuws te melden vandaag, behalve dan dat ik net mijn.. uhm... hoe noem je dat nu weer in het Nederlands... brug, beugel (retainer in het Engels) ben gaan halen... voor de volgende weken zal ik dus dag en nacht een dergelijk apparaatje in mijn mond hebben, wel is het enkel voor mijn onderste tanden, en het is ook een uitneembare dus kan ik nog gewoon praten en eten :D Qua prijs viel het dingetje eigenlijk nog wel mee... ik heb $350 betaald, spijtig genoeg draagt de verzekering er niet bij toe. Dat is eigenlijk toch wel zielig, gezien er voor mij en Angela samen meer dan 1000 dollar per maand wordt betaald voor ziekte/tand/oog verzekering. Welcome to America maar zeker?

1 opmerking:

Anoniem zei

Inderdaad, welcome to America. Wij weten ook nooit vooraf of iets wel of niet gedekt is door de verzekering. 't Is altijd een beetje afwachten.... Je zou natuurlijk dat dikke boek kunnen doornemen dat je toegestuurd krijgt bij het afsluiten van de verzekering, maar ik wed dat je het dan nog niet weet (LOL)!!

Leuk dat je een fijne vakantie doorbracht in Belgie. Je bent blijkbaar flink 'uitgewaaid'!

Groetjes,