zaterdag 20 januari 2007

Terug in Montana

Donderdagavond zijn we terug aangekomen in Missoula na een tiental dagen in Belgie geweest te zijn. Het was weer leuk om de familie en vrienden te zien, en om nog eens wat goed bier te drinken :) De eerste week was de ex-stiefmoeder van Angela er ook, en met haar, mijn vader en natuurlijk ook Angela hebben we dan een beetje de toerist in eigen land 'uitgehangen'. We hebben Antwerpen, Gent, Brugge, Oostende en Brussel bezocht, eigenlijk was het voor mij ook nog eens leuk om deze steden te bezien. In Brugge hebben we zelfs de kans gekregen om 'het bloed van Christus' te zien in de Heilige Bloedkapel in Brugge!

Verder hebben we familiebezoekjes gedaan en een heleboel cafe's bezocht :D Ook ben ik weer een dag ziek geweest met buikgriep... blijkbaar een vervloekte traditie wanneer ik naar Belgie kom: in Rome of hier in MT ben ik nooit ziek geweest, en elke keer ik naar Belgie ging/ga krijg ik 1 of andere ziekte... toch maar raar hoor!?

Een verdere update komt waarschijnlijk maandag, want zodadelijk gaan we snowboarden.

1 opmerking:

Elsie zei

Welkom back! Benieuwd te lezen over je reis en verblijf hier!