woensdag 3 januari 2007

Snowboard Montana

Oops, gisterenavond toch weer vergeten de beloofde foto's te uploaden. Ik was dan ook bezig met wat website werk. Naast amerikabelgen.com ben ik namelijk bezig een website te maken voor de snowboarders hier in MT : SnowboardMontana.org. het .com domein was spijtig genoeg al genomen, hoewel het niet in gebruik is... Ik zou een bod kunnen doen om het domein over te kopen maar dat gaat al snel een paar honderd dollar kosten. Eerst maar zien of we de website goed kunnen opstarten en wat geld kunnen verdienen met Google Adsense ofzo. Als je het nog niet wist, dat is dus een manier om wat min of meer betaalde reclame op je website te zetten. Ze geven je een bepaald bedrag (meestal maar een paar cent) per klik die een bezoeker doet op die reclame. Als je geinteresseerd zou zijn - er is een linkje in het menu hier rechts.

Over websites gesproken, gisteren heb ik goed nieuws van mijn host (hostmonster.com) gekregen: ze zullen vanaf volgende week 200 ipv 50 gigs webspace geven en 2000 ipv 999 gigabytes aan transfer! Laat maar komen, die grote bestanden :D

Geen opmerkingen: