dinsdag 5 december 2006

Amerika Belgen

Ik post regelmatig op fora zoals dat van allesamerika.com, usadutch.com of amerika.discussiegroep.info, maar ik voel me daar altijd een beetje een buitenstaander, gezien deze sites gericht zijn op Nederlanders. Zo heb ik vandaag dus beslist een nieuwe website op te richten.

Ik heb wel een nieuw woord moeten uitvinden om dit te verwezenlijken: "Amerikabelg". Ik zie het binnenkort al in de Dikke Van Dale staan :D :
A·me·ri·ka·belg (de ~)
1 Een Belg die in Amerika woont
2 Een Belg die op vakantie gaat in Amerika
3 Een Belg die geinteresseerd is in Amerika

Bij deze is iedereen dus vriendelijk uitgenodigd om AmerikaBelgen.com te bezoeken. Er is natuurlijk nog werk aan de winkel, maar het forum zou reeds werkende moeten zijn dus is iedereen nog vriendelijker uitgenodigd om een username aan te maken en aldaar te posten :). Ik zou het ook zeer apprecieren als iemand suggesties heeft, of aspirant-moderators zich zouden melden!

4 opmerkingen:

kristine@BackinBelgium zei

Interessant Kevin! Ik ga me zeer zeker inschrijven om te kunnen posten...
tot hoors!

Elsie zei

Voila, 'k ben geregistreerd. Veel succes ermee Kevin!!

Anoniem zei

Ik mag dan geen lid worden, ben een Nederlander.

Kevin zei

Natuurlijk mogen alle nationaliteiten zich aanmelden! Het forum is gewoon iets meer gefocused op Belgen dan de andere fora.