vrijdag 8 december 2006

Forza Lazio! Go Griz!

Vanavond spelen de Montana Grizzlies hun halve finale in de NCAA I-AA Football league! Natuurlijk een event dat al heel de week in het nieuws was hier. Niet alleen omdat ze de halve finale spelen (wat wel eens meer gebeurd), maar ook omdat ze 's avonds spelen. Dit is namelijk nog maar de 2e keer in de geschiedenis dat ze 's avonds spelen, en dus moet de verlichting aangevoerd worden door ESPN, die de wedstrijd uitzendt (in high definition). Hopelijk is het niet al te koud in het stadium, zodat ik deze keer mijn tenen niet bevries :D

Vanavond dus om 5.30 Mountain Time (7.30 Eastern) op ESPN2: UNIVERSITY OF MASSACHUSETTS @ UNIVERSITY OF MONTANA!

Zondag is er zo mogelijk nog een belangrijkere wedstrijd: Lazio, mijn voetbalploeg uit Rome, speelt tegen AS Roma - meer bekend als de Romeinse Derby! Hieronder een filmpje van de laatste derby die ik heb kunnen bijwonen voor mijn vertrek uit Rome. (Lazio 3 roma 1)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

en massachusetts heeft gewonnen. hoera!!!!
tineke van massachusetts.

Anoniem zei

FORZA LAZIO!!!
die beelden blijven toch maar ontroeren...