dinsdag 5 december 2006

More white stuff

Er was weinig of geen sneeuw voorspeld maar deze ochtend zijn we toch weer wakker geworden met 5 cm verse sneeuw. Ik heb toch maar besloten om mijn fiets te nemen, gezien het relatief warm is (-1), en gezien ik toch lekker brede banden heb op m'n Haro Mountain Bike.

Ik zal vanaf nu ook regelmatig schrijven wat we hier zoal eten.. ik denk dat het wel interessant is om te zien wat mensen eten in verschillende landen, maar let wel dat wij in onze keuken niet alleen Amerikaanse en Belgische invloed hebben, maar ook Italiaanse (als je het blog niet van het begin hebt gelezen: wij hebben een aantal jaren in Rome, Italie gewoond voor we verhuisd zijn naar Montana).

Gisteren hebben we dus inderdaad een Italo-Amerikaanse maaltijd gegeten: Spaghetti met Pestosaus, en dan pikante Buffalo Wings, die Angela zelf heeft klaargemaakt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hm lekker eten, ben ik helemaal voor, eet je ook indonesisch? Nasi of bami met sate?
Italiaans vind ik lasagna zo lekker.

Kevin zei

Mmm klinkt lekker, maar spijtig genoeg is er geen indonesisch restaurant hier, en hebben we geen ervaring met Indonesisch koken. Wel eten we geregeld Thai en Koreaans (om toch een beetje in de buurt te blijven :D)