donderdag 14 december 2006

Meer warm weer

Weer zachte temperaturen vandaag hoewel het deze ochtend toch een beetje aan het vriezen was, zodat al het smeltwater weer kon bevriezen en voor gladde banen kon zorgen. Vanavond/vannacht zou er een koufront binnenkomen, maar voor dat front overtrekt zal er nog een laatste influx van warme lucht komen. Initieel dus weer regen, maar die zou dan in de loop van morgen EINDELIJK terug overgaan naar sneeuw. In de bergen zou alle neerslag in de vorm van sneeuw moeten vallen.. hopen dus dat de sneeuwgrens niet te hoog gaat want morgen neem ik een dag vrij om te gaan snowboarden :).

Ivm de krediet kaart: Ik heb uiteindelijk ontdekt dat die 22 dollar van tickets.com zou komen. Ik heb dit bedrijf proberen te bellen maar hun automatisch systeem liet me aan de lijn hangen totdat ik m'n geduld kwijt was. Hopelijk gebeurt het niet meer en moet ik er me geen zorgen meer over maken.

Verder was ik zonet aan het kijken op het weerbericht van Accuweather.com (weinig betrouwbare vooruitzichten eigenlijk, maar toch). Hieronder hun vooruitzichten voor Kerstavond en Kerstdag. Zou niet slecht zijn he? :)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo te zien heb jij een witte kerws in het vooruitzicht...
Gr petra

Anoniem zei

Om even terug te komen op je credit card fraude : Roel heeft vorig jaar een serieuze fraude gehad bij Am Expres (Zowat 4000 dollar!) Werd ook heel snel vereffend, omdat men heel snel zag dat hij niet op 2 plaatsen tegelijkertijd kon geweest zijn... Er is wel een onderzoek ingesteld, maar we hebben er nooit meer iets van gehoord (nu ja, ik hoef echt niet te weten wie het gedaan heeft...) Wij waren ook aangenaam verrast over de goede customer service!

Groetjes,

Anoniem zei

PS : wij hebben wel een nieuwe credit card gekregen. De gefraudeerde werd onmiddellijk in verzet geplaatst... Dus je rekeningen toch in het oog houden, want op die kaart van jou heb je geen verzet aangetekend...

Kevin zei

tja, gezien het bij mij maar om 22 dollar ging waren ze niet echt ongerust. Ik ga inderdaad toch mijn rekening goed in het oog houden!

merci! :)