donderdag 7 december 2006

Sinterklaas

De Sint heeft me gisteren niet vergeten, ook al woon ik een paar duizenden kilometer verder van Spanje :P. Ik heb wat chocotofs, mandarijnen en snoepjes gekregen, en ook een kookboek met recepten die met bier gemaakt worden... die Sint toch tss :D.

Verder was ik nog vergeten te vertellen dat we Zondag op weg naar Lookout Pass bijna een volwassen Eland (moose) hebben aangereden op de I-90! Wel effe schrikken. Naar mijn schatting woog het beestje zo'n ton.... We hebben ook een reuzegrote steenarend zien zitten in een boom, altijd indrukwekkend om te zien!

De belangstelling in het forum (zie vorige post) is voorlopig een beetje teleurstellend.. misschien zijn er dan toch niet zoveel Belgen geinteresseerd? Of misschien moet ik gewoon wat geduld oefenen :) In ieder geval, als je nog niet gaan zien bent, of je je nog niet aangemeld hebt, dan zou ik het ten zeerste apprecieren als je het toch zou doen.. Ik heb deze ochtend een foto-upload module toegevoegd, en heb een sectie gemaakt speciaal voor nationale parken, iets dat toch uniek zou moeten zijn.

3 opmerkingen:

Jurgen zei

Ik heb mij geregistreerd op het forum!

Fantastisch initiatief trouwens!

Eindelijk een Amerikaforum voor Vlamingen (niet dat ik iets heb tegen de Nederlanders).

En niet zo rap teleurgesteld zijn, het zal zijn tijd nodig hebben om bekendheid te krijgen.

Ik ga het zeker aanraden aan andere Noord-Amerikafreaks.

Greetz,

Jurgen alias Buba

Anoniem zei

Ik ben reeds geregistreerd op het USAforall en daarzitten ook wel een aantal belgen tussen. Zal ik een beetje reclame maken?
Sarah (Satin13)

Kevin zei

merci :)