donderdag 1 maart 2007

Job Interview

Maandag heb ik weer eens een sollicitatie gesprek. Ook deze keer is het eigenlijk voor een job waarvoor ik niet 100% geschikt ben, maar je weet maar nooit. Het gaat dus om een opening voor een client & server software applications developer. Met server software ben ik natuurlijk wel vertrouwd, maar ik heb nog nooit client software gemaakt (misschien buiten een paar kleine Java applicaties op de universiteit gerekend).

Het lijkt me wel een heel ruim gebied waarvoor ze iemand zoeken, vooral omdat ze iemand zoeken met .NET / C# (= microsoft) ervaring, maar ook met Ruby, PHP enz. .NET is een framework van Microsoft, terwijl Ruby on Rails een open-source framework is. Ik ben wel een beetje nieuwsgierig waarom ze beide gebruiken!

1 opmerking:

Anoniem zei

Veel succes toegewenst!

Groetjes,