woensdag 28 maart 2007

Regen regen regen


De Missoula vallei is over het algemeen heel droog door het schaduweffect van de bergen, maar de laatste 2 dagen hebben we hier echt een 'Belgisch' weertje met bijna constant lichte regen. Ondanks de voorspellingen dat de regen zou overgaan in sneeuw vannacht heeft het gewoon door blijven regenen en de temperatuur is gewoon boven 0 gebleven. De sneeuw heeft de vallei dus niet bereikt, maar een 100-tal meter boven de vallei kan je de sneeuw wel zien liggen (foto is genomen met de webcam vanop het courthouse van Missoula).

Vanavond ga ik weer praten met de mensen die mij een consultant job aanbieden. Waarschijnlijk ga ik voorlopig part-time met hen werken zodat ik nog altijd mijn benefits krijg bij mijn huidig werk, en na mei zien we dan wel hoe het staat.

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooi gezicht is dat als die wolken zo in de bergen hangen. Zie je hier ook vaak, zeker toen als het mistig is.

succes met het interview

gr Petra