woensdag 21 maart 2007

We zijn een "Big" koppel!

Sinds gisteren zijn we officieel Big Brother & Big Sister! Onze applicatie is dus geaccepteerd, en binnen afzienbare tijd mogen we ons dus verwachten aan een little brother. Kijk hier voor de vorige post hierover.

Op professioneel vlak eigenlijk weinig nieuws.. Vorige week heb ik 2 telefoongesprekken gedaan voor een positie als .NET developers supervisor, maar ze hebben nog altijd niets laten weten deze week dus neem ik aan dat het weer niets zal zijn. Ik haat het wanneer ze niets laten weten wanneer ze hebben beslist dat ze je toch niet gaan aannemen. Is dat nu zo veel gevraagd?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met jullie BBBS!

Ja, dat heb ik ook al ondervonden dat Amerikanen niet graag slecht nieuws doorbellen... Of het nu gaat om een job die niet doorgaat of iemand die niet op een verjaardagsfeestje kan aanwezig zijn of een babysit die niet terugbelt (nadat je een bericht hebt achtergelaten) omdat ze iets ander gepland heeft.

Ik denk dat het een cultuurverschil is...

Groetjes,

Kevin zei

Hmm ja daar zit wel iets in.. We hebben een bevriend koppel dat inderdaad ook bijna nooit terugbelt als we ze bellen om te vragen of ze mee iets willen gaan doen. Maar langs de andere kant irriteert dat Angela ook, en zij is toch Amerikaanse.. Misschien heeft ze te veel tijd in Europa doorgebracht :P