donderdag 29 maart 2007

delicious

Ik had al een tijdje gehoord van een nieuwe manier om je bookmarks/favorieten bij te houden, zodat je die bookmarks van eender waar en eender welke computer kan bereiken. Zo heb ik gisteren 'del.icio.us' aan mijn firefox add ons toegevoegd. Dit is een systeem dat je bookmarks bewaart op een webserver, zodat je die altijd via internet kan bereiken. Een andere nieuwigheid is dat je bookmarks georganiseerd worden via tags (voor bloggers een heel bekend iets), dus kan een bepaalde link onder verschillende onderwerpen voorkomen.

Ik moet er zelf nog wat aan gewoon worden, maar mijn (gedeelde) favorieten kan je hier zien.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Handig hoor! Ik wist niet dat het beztond, maar ja ik ben blond wat dat betreft.

gr Petra

blips zei

Ja dat is gemakkelijk, je bookmarks die altijd beschikbaar zijn. Ik vind alleen die hosting die je erbij hebt staan niet OK, ik heb betere prijzen. :) Mocht je wat anders willen. (En ik kan je in het Nederlands tewoord staan.)