donderdag 15 maart 2007

Telefoon Sollicitatiegesprek

Het is deze week behoorlijk druk op het werk. Als ik niet in een vergadering ben, dan moet ik problemen aan ons systeem verhelpen of de nieuwe coldfusion programmeur proberen uitleggen wat er te weten valt over onze systemen. En in tussentijd moet ik dan ook nog naar een nieuwe job zoeken.

Gisteren had ik trouwens een 'phone interview' ofte een telefoon-sollicitatiegesprek. Het betreft een positie hier in Missoula voor een nationaal technologisch bedrijf maar de persoon die mij belde is gebaseerd in Tulsa, Oklahoma. Ze zoeken een .NET Developers team leider... niet onmiddelijk iets waar ik al te veel ervaring in heb, maar blijkbaar toch genoeg om interesse aan te wekken, want zelfs na dit gesprek blijken ze nog altijd geinteresseerd te zijn. Ik zal dus nog een 'phone interview' met ze doen in de komende week, maar dan zal het wat meer technische vragen betreffen die door hooggeplaatste IT mensen in het bedrijf gesteld worden.

Verder krijg ik ook elke dag een paar aanbiedingen voor posities buiten Missoula (Redwood, WA; St Louis, MO; Denver, CO; Tulsa, OK (toevallig een ander bedrijf); San Francisco, CA), maar verhuizen zie ik voorlopig niet zitten gezien Angela nog altijd hier aan de unief studeert. Het geeft natuurlijk wel wat meer moed in de zoektocht naar werk. Hopelijk duurt het niet al te lang voor ik iets degelijk vind!

1 opmerking:

Anoniem zei

Wel leuk dat je al meerdere aanbiedingen kreeg! Het loopt zeker los... Mocht je van plan zijn te verhuizen, St.Louis is best gezellig!

Groetjes,

Hilde
www.hilde.verenigdestaten.info