maandag 26 maart 2007

Sick day

Vandaag heb ik een ziekte dag genomen. Ik was niet echt ziek, maar gezien ik toch 5 ziekte dagen per jaar krijg en blijkbaar nooit ziek wordt, vind ik het niet meer dan eerlijk dat ik toch minstens een paar van die dagen neem, vooral dan ook omdat ik in Mei toch zowieso gedaan heb met het huidig bedrijf.

Deze ochtend had ik trouwens een gesprek met de eigenaar en de operations manager van Muzeview. Ze zoeken een consultant die hen kan helpen om hun operaties "database-driven" te maken en de databases vanop het web bereikbaar te maken via user interfaces. Dat is natuurlijk net waar ik het best in ben, en ze waren dan ook snel overtuigd. Waarschijnlijk zal ik dus wat werk voor hen verrichten in de volgende weken/maanden, maar wel als extra naast mijn huidige werk, gezien dat ik daar nog altijd benefits enzo krijg.

Zaterdag was trouwens weer een schitterende dag (Zon en 22 graden C), dus moest ik er natuurlijk weer op uit trekken. We (ik en Piombo) hebben een deel met de mountainbike en een deel te voet geklommen, vanaf 1100m tot eerst 1500m, dan weer naar beneden tot op 1300m en dan verder omhoog tot 1750m en dan terug, voor een totaal afgelegde afstand van 23km! Hier beneden een mooie foto van een vlinder op de eerste foto, en een zicht over de Missoula (links beneden) en Bitterroot vallei (midden), en de Bitterroot Range.



Geen opmerkingen: