maandag 16 oktober 2006

Druilerige Maandag

Deze ochtend voelt het hier Belgisch aan. De temperatuur is rond de 6-7 graden blijven hangen en het is al een tijdje aan het regenen. Echt perfect weer om een werkweek mee te beginnen :). De sneeuwgrens ligt momenteel nog vrij hoog, ik heb juist de webcams van nabijgelegen bergpassen bekeken en die liggen er bijna allemaal nat bij; enkel boven 7000 voet (ongeveer 2000m) is het aan het sneeuwen. In de loop van de dag zou er wel een meer noordelijke stroom binnenkomen die de temperaturen en sneeuwgrens zou moeten doen dalen, en tegen morgenvroeg zal het dan ook in de vallei kunnen sneeuwen, hoewel ik betwijfel dat het zal blijven liggen.

Dit weekend waren er dus de Homecoming festiviteiten. Ik had wat foto's geupload op mijn server maar blijkbaar zijn die niet goed doorgekomen, dus zal ik morgen een link tonen. De Grizzlies hebben gewonnen tegen de NAU Yellowjackets, maar het was uiteindelijk toch net op het nippertje. Lazio (mijn voetbalploeg uit Rome) heeft gisteren in een saaie match gelijk gespeeld tegen Cagliari.

Geen opmerkingen: