donderdag 19 oktober 2006

Pandora.com

Ik heb een interessante web site ontdekt:
Bij Pandora.com kan je een muzikale groep of een liedje ingeven, en de website zoekt dan naar gelijkaardige muziek en speelt deze via je web browser. Ik heb het uitgeprobeerd en het lijkt echt goed te werken! Een mooi alternatief als je geen online radio kanaal kan vinden dat je aanstaat :).

Ik luister soms naar de online VRT radio kanalen om wat Vlaamse input te krijgen, maar hun muziek irriteert me eigenlijk te veel. Het enige kanaal dat soms nog wat interessante muziek speelt is Studio Brussel, maar ze hebben te veel verschillende stijlen, dus soms slaagt hun aanbod zwaar tegen :(.

Ik heb net ook nog een andere website ontekt die interessant lijkt: www.last.fm, maar heb het zelf nog niet uitgeprobeerd. Iemand die het al wel heeft geprobeerd?

Geen opmerkingen: