woensdag 18 oktober 2006

Kille herfstdag

Vandaag is het maar een kille herfstdag. De vochtigheid en de grijze wolken doen het allemaal heel triest aanvoelen. Het goede nieuws gisteren was dat veel skigebieden hier in de buurt hun eerste echte sneeuwval hebben gekregen - gemiddeld zo'n 20 cm! Dit weekend is er ook de SOS ski fair. Een soort ski-beurs waar iedereen zijn oude ski's, snowboards en dergelijke kan verkopen.

Je kan er echt een koopje doen, zo heb ik vorig jaar carve ski's, bindingen, botten en stokken gekocht in goede staat voor een schamele 30 dollar. Ik snowboard normaal gezien, maar ik was vroeger toch wel een redelijke skier (ik heb zelfs les gegeven), dus was dit een goede reden om nog eens te skien. Dit jaar gaan we de ski's verkopen die we vorig jaar voor mijn nichtje Madison hebben gekocht, want die zijn weer te klein intussen. We gaan ook op zoek naar een snowboard en boots voor neefje Justin.

We zullen ook uitkijken voor speciale aanbiedingen voor een ski-seizoenspas. Vorig jaar hebben we seizoenspassen gekocht voor Lookout Pass voor 99 dollar!
We weten niet of we dit jaar effectief seizoenspassen willen kopen, omdat we graag afwisselen.

Rond Missoula zijn er namelijk een heleboel skigebiedjes. Vanuit Missoula zelf kan je al 3 skigebieden zien (hoewel er maar 1 [Snowbowl] in gebruik is momenteel - 1 [Bitterroot Resort]is in opbouw en het 3e skigebied [Marshal Mountain]is gesloten wegens faillisement).

Geen opmerkingen: